Valitse kieli

Close

Jonotitko Falckille puhelimessa?

Falck puhelin jono
Tammikuun paukkupakkaset tekivät Falckin hätäpalvelusta erityisen kysytyn.

Avun tarpeen määrää kuvaa se, että puheluita tuli torstaina ja perjantaina yli 10-kertainen määrä normaaliin talvipäivään verrattuna.

Normaalisti tiepalvelukeskus vastaa puhelimeen alle 25 sekunnissa ja asia hoituu muutamassa minuutissa. Olemme pahoillamme, että osa asiakkaista joutui jonottamaan palvelua pidempään.

Poikkeuksellisen kiireen vuoksi osa asiakkaista saa puhelinlaskussa ikävän yllätyksen soitosta Falckin palvelunumeroon, joka on maksullinen.

Tiepalvelukeskuksen palvelu on maksullista, koska monissa tapauksissa voimme tarjota autoilijalle ammattitaitoista neuvontaa, joka mahdollistaa matkan jatkumisen jo ilman hinaus- tai tiepalvelua.

Sinulla on oikeus hakea hyvitystä jonotuksesta aiheutuneista kustannuksista. Hyvitämme jonotuksen osuuden puhelumaksuista.​
​​
Kuinka reklamoin ja haen hyvitystä?
Lähetä sähköposti osoitteeseen asiakaspalvelu@falck.fi ja liitä siihen seuraavat tiedot:
  • ​Puhelinnumerosi, puhelun tai puheluiden ajankohta
  • Puhelusta aiheutunut summa, mieluusti valokuva, ruudunkaappaus tai skannattu kopio laskusta
  • Tilinumerosi (IBAN)
  • Yhteystietosi lisätietopyyntöjä varten
Reklamaatiot käsittelemme kahden viikon kuluessa.

Olemme pahoillamme aiheutuneesta vaivasta.
​​​

+ 14 päivän peruutusoikeus

+ Turvallinen, salattu maksuyhteys

Falck Tieturva

Laadukasta palvelua

Sivustolla käytetään evästeitä (cookies) käyttökokemuksen parantamiseksi. Lue lisää evästeistä ja tietosuojasta.

Puheluiden hinnat kotimaasta soitettaessa: Asiakaspalvelu (09) 37 477 377 (pvm/mpm), *Hinaus- ja tiepalvelu 0100 2400 (1.98 €/min + pvm/mpm)

​ ​​​​​