Valitse kieli

Close

Mitä Falckilla tapahtuu pandemian aikaan?

Koronavirusepidemia näkyy tällä hetkellä Falckin toiminnassa ensisijaisesti varautumisena ja jaamme huolen työntekijöiden, verkostomme, sekä asiakkaiden hyvinvoinnista. 

Tällä hetkellä kaikki toimintomme ovat ennallaan ja teemme kaikkemme, jotta jatkossakin työntekijämme ja asiakkaamme pysyvät turvassa näinä kriittisinä aikoina. 

Tässä vielä katsaus toimenpiteisiin, joilla pyrimme varmistamaan avustuskyvykkyytemme jatkossakin.

Asiakaskohtaamiset
  • Noudatamme Ulkoministeriön ja THL:n ohjeistuksia ja seuraamme päivittäin tilannetta.
  • Olemme ohjeistaneet henkilöstöämme ja verkostoamme toimimaan entistä hygieniatietoisemmin niin toimistolla kuin vaikkapa asiakkaan ajoneuvon luona:
    • Huolehdimme hinaus- ja tiepalveluautojen puhtaudesta tehostetusti.
    • Kuljettajamme eivät kättele, pyrimme välttämään myös muuta tarpeetonta kanssakäymistä.
    • Toivomme asiakkaiden järjestävän muun kuljetuksen kuin hinausautokyydin määränpäähän/korjaamolle – emme kuitenkaan jätä ketään pulaan tienpäälle.
Sisäiset toimenpiteet​

Olemme mm.:
  • Lisänneet sisäistä viestintää, ohjeistuksia, sekä johdon tilannekatsauksia.
  • Koonneet tietopaketteja niin työkaluksi esimiehille kuin avuksi kaikille rooliin katsomatta.
  • Lisänneet etätyön mahdollistavaa kapasiteettia. Paikkasitomaton työskentely on voimassa 13.4.2020 asti niille, joiden rooli sen mahdollistaa.
  • Peruneet tai siirtäneet etätapaamisiksi työmatkat, koulutukset ja kaikenlaiset kokoontumiset
  • Linjanneet, että 24/7 toimivan palvelukeskuksen kaksi lokaatiota pidetään toisistaan fyysisesti erillään palvelun turvaamiseksi. Emme siis kulje kahden toimistomme välillä.  ​
Näiden lisäksi olemme sitoutuneet pitämään henkilökunnastamme huolta moninaisin keinoin, esimerkiksi panostamalla henkilökohtaisiin työvälineisiin, tarjoamalla entistä vahvampaa joustoa työn ja henkilökohtaisen elämän yhteensovittamiseksi, sekä olemme myös panostaneet toimiston hyvinvointiin ja turvallisuuteen.
 
Näillä toimilla pyrimme tukemaan myös niitä yritysasiakkaitamme, joiden palveluaikoihin pandemia saattaa vaikuttaa. Jatkamme työskentelyä sen eteen, että palvelukyvykkyytemme säilyy ennallaan ja että voimme pitää työympäristömme turvallisena ja toimivana erityisesti työntekijöillemme, mutta myös asiakkaillemme.
 
Terveisin,
Maiju Similä
operatiivinen johtaja
Falck Oy

+ 14 päivän peruutusoikeus

+ Turvallinen, salattu maksuyhteys

Falck Tieturva

Laadukasta palvelua

Sivustolla käytetään evästeitä (cookies) käyttökokemuksen parantamiseksi. Lue lisää evästeistä ja tietosuojasta.

Puheluiden hinnat kotimaasta soitettaessa: Asiakaspalvelu (09) 37 477 377 (pvm/mpm), *Hinaus- ja tiepalvelu 0100 2400 (1.98 €/min + pvm/mpm)

​ ​​