Hinauspalvelu ja tiepalvelu
0100 2400 - 24h
Asiakaspalvelu
09 37 477 377
Ota yhteyttä
Jätä viesti
Online-palvelut
Falck websites
Valitse kieli
Find your country site
Europe
Asia
Northern America
South America
Oceania
Select Country
Select Site
Global Falck websites
Falck.com
Falck Fire Services
Falck Global Assistance
Falck Medical Services
Close
Kuluttajat
Yritykset
Hinaus- ja tiepalvelut
Tietoa meistä
Esittely
Ajankohtaista
Falck maailmalla
Töihin Falckille?
Online asiointi
Yhteystiedot
2020
Mitä Falckilla tapahtuu pandemian aikaan?
Renkaanvaihto kotipihassa - tilaa tiepalvelun ammattilainen paikalle
2017
2016
2015
2014
2013
2012
Mitä Falckilla tapahtuu pandemian aikaan?
17.3.2020
Page Content
Koronavirusepidemia näkyy tällä hetkellä Falckin toiminnassa ensisijaisesti varautumisena ja jaamme huolen työntekijöiden, verkostomme, sekä asiakkaiden hyvinvoinnista.
Tällä hetkellä kaikki toimintomme ovat ennallaan ja teemme kaikkemme, jotta jatkossakin työntekijämme ja asiakkaamme pysyvät turvassa näinä kriittisinä aikoina.
Tässä vielä katsaus toimenpiteisiin, joilla pyrimme varmistamaan avustuskyvykkyytemme jatkossakin.
Asiakaskohtaamiset
Noudatamme Ulkoministeriön ja THL:n ohjeistuksia ja seuraamme päivittäin tilannetta.
Olemme ohjeistaneet henkilöstöämme ja verkostoamme toimimaan entistä hygieniatietoisemmin niin toimistolla kuin vaikkapa asiakkaan ajoneuvon luona:
Huolehdimme hinaus- ja tiepalveluautojen puhtaudesta tehostetusti.
Kuljettajamme eivät kättele, pyrimme välttämään myös muuta tarpeetonta kanssakäymistä.
Toivomme asiakkaiden järjestävän muun kuljetuksen kuin hinausautokyydin määränpäähän/korjaamolle – emme kuitenkaan jätä ketään pulaan tienpäälle.
RightColumnPublishingPageContent
Sisäiset toimenpiteet
Olemme mm.:
Lisänneet sisäistä viestintää, ohjeistuksia, sekä johdon tilannekatsauksia.
Koonneet tietopaketteja niin työkaluksi esimiehille kuin avuksi kaikille rooliin katsomatta.
Lisänneet etätyön mahdollistavaa kapasiteettia. Paikkasitomaton työskentely on voimassa 13.4.2020 asti niille, joiden rooli sen mahdollistaa.
Peruneet tai siirtäneet etätapaamisiksi työmatkat, koulutukset ja kaikenlaiset kokoontumiset
Linjanneet, että 24/7 toimivan palvelukeskuksen kaksi lokaatiota pidetään toisistaan fyysisesti erillään palvelun turvaamiseksi. Emme siis kulje kahden toimistomme välillä.
Näiden lisäksi olemme sitoutuneet pitämään henkilökunnastamme huolta moninaisin keinoin, esimerkiksi panostamalla henkilökohtaisiin työvälineisiin, tarjoamalla entistä vahvampaa joustoa työn ja henkilökohtaisen elämän yhteensovittamiseksi, sekä olemme myös panostaneet toimiston hyvinvointiin ja turvallisuuteen.
Näillä toimilla pyrimme tukemaan myös niitä yritysasiakkaitamme, joiden palveluaikoihin pandemia saattaa vaikuttaa. Jatkamme työskentelyä sen eteen, että palvelukyvykkyytemme säilyy ennallaan ja että voimme pitää työympäristömme turvallisena ja toimivana erityisesti työntekijöillemme, mutta myös asiakkaillemme.
Terveisin,
Maiju Similä
operatiivinen johtaja
Falck Oy