Valitse kieli

Close

Falckin hätäpalvelussa ennätysmäinen kysyntä

Paukkupakkanen aiheutti ennätyskysynnän
Loppiaisen jälkeiset paukkupakkaset tekivät Falckin hätäpalvelusta ennätyskysytyn. Suurin avunpyyntöpiikki tiepalvelukeskuksessa oli torstaina.

Avun tarpeen määrää kuvaa hyvin se, että puheluita on tullut yli 20-kertainen määrä normaaliin talvipäivään verrattuna, kertoo Falckin operatiivinen johtaja Miika Leppänen. 

Kaikki Falckin hinaus- ja tiepalveluautot ovat liikenteessä ja tiepalvelukeskuksen resurssit on moninkertaistettu. Tästäkin huolimatta jonotusajat ovat ajoittaisesti pitkittyneet. 

Leppänen kommentoi päivää 15-vuotisen uransa kiireisimmäksi. Normaalisti palvelukeskuksemme vastaa puhelimeen alle 25 sekunnissa ja apu saapuu paikalle keskimäärin 45 minuutissa, kertoo Leppänen. Olemme pahoillamme, että osa asiakkaista on joutunut odottamaan pidempään. Huolehdimme kuitenkin, että kaikki saavat apua.

Hauska yhteensattuma on se, että Radio Novalla alkaa tänään kilpailu, jossa bongataan Falckin hinausautoja. Nyt niitä Falckin punaisia hinausautoja näkyy liikenteessä ennätysmäärä, joten osallistuminen bongauskisaan on helppoa, kertoo Leppänen. 

Falckin tiepalvelukeskus on Suomen suurin 24h autoilijan hätäpalveluita tuottava palvelu. Falck  hoitaa useiden kymmenien henkilö- ja kuorma-automerkkien sekä suurimpien vakuutusyhtiöiden hätäpalveluita. Vuosittain avustustapauksia on 175 000 kappaletta, jotka hoidetaan yhdessä 45 paikallisen Falck-yrittäjän kanssa.

Lisätietoja:
Miika Leppänen, operatiivinen johtaja, Falck Oy
miika.leppanen@falck.fi​

+ 14 päivän peruutusoikeus

+ Turvallinen, salattu maksuyhteys

Falck Tieturva

Laadukasta palvelua

Sivustolla käytetään evästeitä (cookies) käyttökokemuksen parantamiseksi. Lue lisää evästeistä ja tietosuojasta.

Puheluiden hinnat kotimaasta soitettaessa: Asiakaspalvelu (09) 37 477 377 (pvm/mpm), *Hinaus- ja tiepalvelu 0100 2400 (1.98 €/min + pvm/mpm)

​ ​​